
Проблемна тема ЗДО №10 "Ластівка" на 2024р.-2025н.р.
"Забезпечення оптимальних умов для формування здоров'язбережувальної та соціальної компетенції дітей дошкільного віку".

Завдання ЗДО №10 "Ластівка" на 2024 -2025 н.р.
1.Забезпечити ефективність освітньої діяльності через запровадження Внутрішньої системи забезпечення якості освіти та оцінювання напряму :"Освітнє середовище закладу дошкільної освіти".
2. Продовжувати створювати максимально безпечні умови для вихованців в умовах воєнного стану.Удосконалити партнерську взаємодію між закладом освіти та місцевими органами управління освітою та органами виконавчої влади,представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій і Національної поліції.
3. Консолідувати зусилля педагогів і батьків щодо формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку,утвердження активної позиції громадянина,формування позитивного образу своєї країни ,виховання ціннісного ставлення до своєї родини як частини українського народу,його історії,традицій,культури.
4.Розвивати мовленнєві активності у дітей дошкільного віку через використання всіх компонентів мовлення у різних формах та видах дитячої діяльності.
5.Створювати умови для формування ігрової компетентності вихованців шляхом збагачення ігрового середовища,впровадження сучасних ігрових методик.
СЬОГОДЕННЯ "Ластівки"
Перехід до інноваційної освіти європейського рівня передбачає підготовку фахівців,здатних до умов соціальної мобільності та засвоєння передових технологій.

Заняття в нашому дитячому закладі включають такі види розвиваючої діяльності:
- розвиток мови (розвиток розуміння мови, спонукання до активної мови);
- ознайомлення з художньою літературою (читання і розучування пісеньок, примовок, віршів, казок);
- ознайомлення з навколишнім світом (предметами найближчого оточення, рослинами, тваринами тощо);
- розвиток рухової активності (фізкультурні заняття, рухливі ігри протягом дня);
- розвиток сенсорики (ігри на формування уявлень про колір, форму, величину, кількість предметів, як матеріали);
- розвиток дрібної моторики (ігри та вправи на розвиток дрібної мускулатури рук, координації руки і очей, дій з предметами);
- ХПО - (художньо продуктивне образотворення) (малювання: формування елементарних технічних навичок і вмінь, зображення найпростіших предметів);
- ліплення: знайомство з властивостями глини, пластиліну, тіста, формування технічних навичок; відщипування, сплющення, розкочування, з'єднання 2-х і кількох частин;
- аплікація, робота з природними матеріалами;
- музичні заняття (розвиток сприйняття музики, почуття ритму, спонукання до виконання рухів під музику, підспівування).

Пріоритетні завдання КЗДО:
1. Національно патріотичне виховання дітей дошкільного віку.
2.Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку.
3. Створення безпечних умов для всебічного роз витку дошкільника.
4.Гра,як природний ресурс дитини для подолання кризових ситуацій.

Основні напрямки освітнього процесу:
• Створення психоемоційного комфорту в групах в умовах воєнного стану.
• Забезпечення повноцінного фізичного розвитку, зміцнення і збереження фізичного та психічного здоров’я як складової розвитку творчої особистості з використанням інноваційних технологій;
• Формування позитивного образу своєї країни .
.Доступність і якість освіти для всіх дітей,зокрема,дітей з ООП та дітей - ВПО.

У дошкільному навчальному закладі створені умови для повноцінного розвитку дітей дошкільного віку, приміщення в ЗДО відповідають санітарно-гігієнічним вимогам, естетично оформлені. В закладі створена система фізкультурно-оздоровчої роботи. Здійснюється комплекс заходів, направлених на зміцнення здоров’я та фізичного розвитку малят. Колектив проводить кваліфіковану роботу по зміцненню і збереженню психічного і фізичного здоров’я дітей.
Обов’язковими фізкультурно-оздоровчими заходами в закладі є:
• дотримання режиму дня;
• гігієнічні чинники;
• ранкова гімнастика;
• заняття з фізичної культури ;
• фізкультурні хвилинки, паузи під час навчального процесу;
• Дні здоров’я;
• гімнастика пробудження;
• розваги, свята;
• режим харчування;
• індивідуальна робота з фізичного виховання.

Організація життєдіяльності в повсякденному житті:(у формі онлайн,офлайн)
• Ігри, спілкування, індивідуальні заняття
• Гуртки
• Свята, розваги, конкурси
• Спеціально організовані заняття
• Комбіновані, тематичні
• Домінантні
• Інтегровані

Кiлькiсть переглядiв: 2168